lunes, 7 de abril de 2008

I Think That Blew My Brains Against The Ceiling!

Girl_lover21 Says:

Hey! A miracle to catch you here!

P_000 Says:

Hi!

P_000 Says:

Well, I hate this Messenger thing… But there’s nothing to do tonight

Girl_lover21 Says:

Yeah, same here

P_000 Says:

You won’t believe what happened today…!

Girl_lover21 Says:

Some other girl dumped you… lol

P_000 Says:

Well, sort of…

Girl_lover21 Says:

Hahaha I knew it! How??

P_000 Says:

I was flirting to a hot lady and a monster destroyed EVERYTHING!!

P_000 Says:

It was enormous!!

P_000 Says:

It was gigantic!! And I’m not talking about my penis!! Lol

Girl_lover21 Says:

Mmm … I bet you have a tiny worm down there!! Hahaha

Girl_lover21 Says:

What are you talking about?

P_000 Says:

The library has a monster as a secret pet!

Girl_lover21 Says:

Yeah … Right… And I’m virgin too…

P_000 Says:

ROFL!! But yes!! It’s true!! We all screamed when the damn roach jumped from the ceiling to my hand! And my scream, obviously, was the worst inside the crowded room!

Girl_lover21 Says:

OMG… I can’t believe we’re talking about a roach/monster and you screaming around…!! Haha

P_000 Says:

A girly voice came out from my body and a hundred eyes turn to watch the freaking queer in front of the colossus bug! It was me! I yelled like that and I don’t know why the hell I did it!

Girl_lover21 Says:

LMAO!! What did you do!?

P_000 Says:

I threw the monster through the people!! Hahaha!!

Girl_lover21 Says:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! OMG!!

P_000 Says:

Yeah, it was insane lol

Girl_lover21 Says:

I’d give anything to hear you screaming like a fag!! Hahaha!

P_000 Says:

#30 had something to do with that horrible noise!! And you now what? That made me wake up! I have to stop thinking that my best friend is in love with me…!

Girl_lover21 Says:

Oh! I’m sure he is into that…!

P_000 Says:

Maybe you just think on gay things and why wouldn’t you do that?

Girl_lover21 Says:

What do you mean by that!?

P_000 Says:

I mean… you’re a lesbian…

Girl_lover21 Says:

You’re talking like I’m doing something wrpng

Girl_lover21 Says:

Wrong*

P_000 Says:

I’m just saying that I like to be the one who puts his dick into someone’s ass, not vice versa

Girl_lover21 Says:

OK… Sorry. I’ve been a little bit crazy lately…

P_000 Says:

Uh, Why?

Girl_lover21 Says:

Promise me that you won’t repeat a single word

P_000 Says:

Fine I promise

Girl_lover21 Says:

Remember the other day when I crashed with the ticket machine in the library?

P_000 Says:

Not really…

Girl_lover21 Says:

The day I told you #30’s girlfriend spanked me! (I love that nickname lol)

P_000 Says:

Lol I like it too…

P_000 Says:

Yeah, he didn’t laugh with that joke

Girl_lover21 Says:

OK, it wasn’t much of a joke… In fact, we’ve been dating for two weeks

P_000 Says:

WTF!?!!!!!

Girl_lover21 Says:

REMEMBER YOUR PROMISE!!

P_000 Says:

Yeah …

P_000 Says:

Wait! But they were still together last week!

Girl_lover21 Says:

I know… She was confused about everything

Girl_lover21 Says:

I told her to break up with him but she was so insecure that I threatened her to stop seeing each other

P_000 Says:

OK, as far as I know, he broke up with her

Girl_lover21 Says:

Yes, lucky me!

P_000 Says:

You have no soul

Girl_lover21 Says:

Uh??

P_000 Says:

Guys don’t steal their friend’s girlfriend

Girl_lover21 Says:

I’m not a boy!!

P_000 Says:

But you like girls!!

Girl_lover21 Says:

But I’m still girly!! I’m just a girl who likes tits!!

Girl_lover21 Says:

OH BOY! YOU’LL NEVER GET IT

P_000 Says:

Girl_lover21 Says:

Now what?

P_000 Says:

Nothing, I’m trying to understand you

Girl_lover21 Says:

Shut up… You’ll never understand

P_000 Says:

Watch the News Channel

P_000 Says:

NOWWW

Girl_lover21 Says:

Why?

P_000 Says:

JUST WATCH THE DAMN NEWS!!!

2 comentarios:

Caro! dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Caro! dijo...

ok, ahora q ya los he leido todos, puedo comentar! Vaya, es muy interesante ver como se desenvuelve ud en el área de la literatura... cada cosa nueva q descubro de ud, me asusta un poquito mas... LOL ^^